Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

PeK "Homo Homini Lupus" (new cd)


Μετά από πολύ κόπο και χρόνο και χωρίς τις πλάτες κανενός, κατάφερα επιτέλους να βγάλω το δισκάκι μου. Είναι ένα δισκάκι που περιέχει μέσα μέρος από αυτά τα λίγα που έχω μέσα στο κεφάλι μου, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. 100% Προσωπικός Εκφραστής. Πάλι επιλέγω τον δύσκολο τρόπο προώθησης. Για να ακούσεις αυτόν τον δίσκο λοιπόν υπάρχουν 3 τρόποι.

1. Να μου στείλεις τα στοιχεία σου (Όνομα, Επίθετο, Πόλη, ΤΚ, Χώρα, Τηλέφωνο) και να σου το στείλω ταχυδρομικά. Αυτό θα σου κοστίσει 5€ + Έξοδα αποστολής δικά σου

2. Να βρεθούμε κάπως κάπου και να σου το δώσω χέρι-χέρι. Αυτό θα σου κοστείσει 5€ και πολύ πιθανόν κανένα τσιπουράκι

3. Να το παραλάβεις από ένα από τα επιλεγμένα μαγαζιά. Αυτό θα σου κοστίσει 5€ + ότι μίσθωση έχει το μαγαζί (η τελική τιμή θα αναγράφετε δίπλα από το αναφερόμενο μαγαζί)

4. Να το βρεις στο ίντερνετ. Σε έναν χρόνο περίπου θα το ανεβάσω εδώ εγώ ο ίδιος

για επικοινωνια με τον PeK myspace.com/pekart


PeK myspace

Δεν υπάρχουν σχόλια: