Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

ΤΑΚΗ ΤΣΑΝ "ΕΙΝ Ο ΜΑΝ" (νέο cd)


Intro (Είν' ο man)
Η ρίμα "Τάκη Τσαν είν΄ο man ωχ αμάν αμάν" με ακολουθεί εδώ και χρονια από το κομμάτι με τον Εισβολέα "Ωχ αμάν αμάν". Για αυτό και ήθελα να ξεκινήσω έτσι. Είναι κάτι που δεν βγήκε σε Δίσκο αλλα ακουγόταν από εμενα μόνο σε συναυλίες και στο διαδίκτυο. Έτσι αποφάσισα ότι αυτό το CD θα έπρεπε να ξεκινήσει με αυτόν τον τρόπο.

Ωχ αμάν αμήν
Είναι το πρώτο κομμάτι του δίσκου η αν θέλετε το πρώτο κομμάτι που μιλάει για μένα οποτε σε συνεχεια του Ιntro, το ονόμασα έτσι. Αυτό το κομμάτι το έγραψα επειδή αισθάνομαι ότι εκπροσωπώ ακόμα αυτό που κάνω. Είμαι άνθρωπος που έχω το δικό μου styl και θεωρώ ότι στη φάση μου εγώ είμ'ο man. Αυτό το λέει και το κομμάτι.

Όλα καλά
Ένα κομμάτι που μιλάει για τις κακές συναναστροφές. Με αυτό ήθελα να καταλάβουν όλοι, δεν γεννιέσαι καλύτερος από κάποιον που είναι χειρότερος από εσένα. Αυτός γίνετε καλύτερος από εσένα. Για να γίνεις καλύτερος πρέπει να συναναστρέφεσαι και να κανεις παρέα με άτομα καλλίτερα από εσένα. Να βάλεις αυτό που λέω εγώ κοφτη και σε κόβει από το να κανεις κακά πράγματα. Σκοπός του είναι να ενισχύσουμε τον κοφτη του καθένα. Όταν έρχεσαι σε μια κατάσταση που δεν είναι καλή, τότε κάτι μέσα σου, σου λέει να το σταματήσεις. Αν καταλάβεις το λάθος, πρέπει να σταματήσεις. Ο κόφτης σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.

Απέφυγέ τα
Στην πορεία, όταν το άκουσαν κάποιοι φίλοι, που ξέρουν καλά από ελληνικά μας είπαν ότι το σωστό είναι απόφυγε τα. Ξέρω ότι είναι λάθος, αλλα εγώ έτσι το λέω. Και η μάνα μου έτσι το λέει και οι φίλοι μου το ίδιο. Και στα lives μου πάντα έτσι το elegea. Για αυτό και το κράτησα έτσι. Το track αυτό μιλάει για τα ναρκωτικά. Το λέει καθαρά. Όχι στα ναρκωτικά, ναι στη ζωή. Κανε rap. Γίνε της μόδας, όχι όμως ναρκωτικά. Αυτό ήθελα να πω σε όσους ακούσουν το CD. Οποιος κάνει ναρκωτικά χάνει τα λεφτά του και μπλέκει σε άσχημες καταστάσεις. Και στην τελική παθαίνεις ρε φιλε. Πάνε χαράμι όλες οι θυσίες που έχουν κάνει οι γονείς σου.

2 Flows
Ονομάστηκε έτσι λόγο τις μουσικής του. Είναι δυο couple κι ονομάστηκε έτσι επειδή το rap του ήτανε πλήρες, που δεν ήθελα να βάλω refrain. Οποτε αντί για refrain απολαμβάνεις την ωραία μουσική του John Bon. Το ύφος της μουσικής δίνει και τον τίτλο. Σε αυτό μιλάω μονο για τα skills του MC. Και αυτό είναι ένα της κομμάτι δουλειάς που κάνω γενικά.

Μια γνωστή διαδρομή
Πόσοι από μας έχουμε βρεθεί ένα καλοκαίρι κάπου που παίζει reagie. Οπουδήποτε. Και να μην ακούς να μην είσαι fan, τη νιώθεις την reagie. Κάτι σαν την blues. Έτσι και μας, μας κέρδισε αυτό το κομμάτι. Μάλιστα, την ημερα που το γράφαμε είχε και καλο καιρό. Κυκλοφορούσες έξω με ένα φούτερ. Τις άλλες ημερες της παραγωγής του δίσκου είχε κρύο και βροχή. Το κομμάτι αυτό λέει ότι πρέπει όλοι να περάσουμε από την "γνωστη διαδρομή" της προσπάθειας και της σκληρής δουλειάς για να περάσουμε καλά. Να έχουμε τον έλεγχο και να μην ξεφεύγουμε.

Ένα παιδάκι
Και εγώ κάποτε ήμουν ένα παιδάκι, αλλα τα πράγματα τότε ήταν αλλιώς. Τα χαρτζιλίκι μας τότε ήταν 100 δραχμές, δηδαλή 33 cents σημερινά. Σήμερα παίρνεις 1 η δυο τσίχλες με αυτά τα χρήματα. Έχουν αλλάξει τα πράγματα, το λέω κιόλας, τότε έσκαγες με φαρδύ παντελόνι και σε κοιτούσαν καλά καλά. Λέω κάποια πράγματα από την προσωπική μου ζωή και πράγματα που έζησα. Ότι και να πέρασα, εγώ δεν ήμουν τίποτα άλλο από ένα παιδάκι. Τι να ήξερα Τώρα όμως με αυτό το CD μπορεί να ξέρει. Εγώ για παράδειγμα θυμάμαι πως όταν έβγαλα το "Ρίμα για Χρήμα" έκανε rap ένα παιδάκι. E, λούπον, τώρα κάνω rap για το -κάθε- παιδάκι.

Outro (Thanks)
Δεν μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο τρόπο να κλείσω αυτό το CD από το να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους που με έχουν βοηθήσει και δεν θα μπορούσα να τα είχα καταφέρει χωρίς αυτούς.


το cd κυκλοφορεί μαζί με το "SPORTY" Απριλίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: