Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Angel b "Naked Person" (new ep + videoclip)


"a poem is a naked person" ειχε πει καποτε ο bob dylan.
"an artist is a naked person" θα συμπληρωνα εγω.

ειναι κατι φορες που σκεφτομαι οτι ζω σε λαθος εποχη.
νομιζω οτι θα επρεπε να ζουσα πισω στη δεκαετια του 1960.
στη δεκαετια του αγνου ψυχεδελικου rock n roll. του lsd. της επαναστασης.

rock μελωδιες, rap ρυθμοι, ηλεκτρονικοι ηχοι. θορυβος.
συγνωμη. αλλα μεσα μου γινεται ενας πολεμος.
πολεμος απο εικονες και ηχους αντιθετους, εκ πρωτης οψεως, μεταξυ τους.

στιχοι γραμμενοι σε μια περιεργη περιοδο της ζωης μου.
μονος στη μεση του πουθενα, κανοντας κατι που το θεωρουσα ηλιθιο.
επρεπε να βρω τροπο να ξεφυγω. να κρατησω ξυπνιο το μυαλο μου.
να δωσω ενα τελος στον καλλιτεχνικο μου ευνουχισμο.

αυτο το υλικο επρεπε να κυκλοφηρησει. αμεσα. μονο ετσι θα μπορουσα να ηρεμησω.
δινοντας το σε εσας, αυτοματα φευγει απο μενα.
τωρα μπορω, ανενοχλητος πια, να βαδισω προς το επομενο σταδιο.
ελπιζω να σας ξαναδω εκει.

angel b, αθηνα 2011


κατεβαστε το naked person στο stylakia.bandcamp.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: