Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

DJ Shadow live στη Θεσσαλονίκη

Για πρώτη φορά, ο DJ Shadow θα εμφανιστεί στο κοινό της Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 9 Ιουλίου, στη Βαβυλωνία (Μύλος).

Το show του θα διαρκέσει 2 ώρες, γεμάτες full visual effects, νέα κομμάτια αλλά και πολλές επιτυχίες από τα προηγούμενα άλμπουμ του. Πριν από το Dj Shadow, θα εμφανιστούν οι ΙΝΦΟ.

Ο ίδιος δήλωσε:

"Είμαι ενθουσιασμένος με αυτήν την περιοδεία, για διάφορους λόγους: για την καινούρια μου μουσική που παρουσιάζω για πρώτη φορά, για τα μέρη που θα επισκεφθώ, αρκετά από αυτά επίσης για πρώτη φορά. Εχει υπάρξει μέχρι στιγμής τακτική μου να ανεβάζω τον πήχη ψηλότερα κάθε φορά που ετοιμάζω ένα show, κι εύχομαι οι fans μου να αγκαλιάσουν την νέα μου προσπάθεια. Ταξιδεύοντας ανά τον κόσμο, ανταλλάσοντας μουσική και ιδέες, αυτά έχουν σημασία στη ζωή!"

Οι πόρτες ανοίγουν: 8.30 μμ
Τιμή εισιτηρίου: 27 eur προπώληση - 32 eur ταμείο
Προπώληση εισιτηρίων: Metropolis, Ticket House, Public, Stereodisc, Λωτός
www.ticketservices.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: